Mamma mia!

Hallå igen!

Eftersom vårat internet är trasigt hemma så kunde jag inte uppdatera igår, just nu sitter jag hos grannen =) 

Kvällen i förrgår var riktigt bra.
Klara kom till mig vid 8, vi stekte hamburgare och sen pratade vi resten. Va riktig länge sen vi va, har saknat dig =)


Lite bilder hann vi med och ta med :)

På tisdagen ringde klockan kl 8.00
Sen åkte vi iväg till örebro, men klara kunde inte följa med :/
Jag mamma sanna och susanne gick på stan hela dagen, och jag fick sveriges skoskav!
Runt 5 kom Madelaineoch vi gick och åt, va super gott :)  


Här har vi då, Mamma Susanne Jag och Sanna + Fotografen Madelaine

Senare vart det bio, mamma mia =) va riktigt rolig!

dagens inköp vart inte så mkt, en littlie miss t-shirt, ett armband och några nagellack m.m.

Idag har det inte hänt så mycket, jag har varit duktig och städat rummet men jag blev inte klar, får väl ta resten sen eller imorgon, jaja nu ska jag gå o fika hade bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: Nea

Din blogg är lika härlig som du vännen! :) Vi ses imorn, ska bli jättekul, jag har saknat dig :) Kram kram!

2008-08-06 @ 21:47:19
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: isabelle

gu så söta du o klara va :D vi får va nån dag innan skolan börjar :)

2008-08-07 @ 15:25:04
URL: http://iisabbeelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0