Mamma mia, vilken helg!

Hej bloggen! Nu är jag hemma igen efter en toppen helg i stockholm! på lördagen gick vi på stan och shoppade :D och det jag mest letade efter var en adidas jacka och ett par jeans, men inget av det hittade jag, jag har provar alla låga stuprörs jeans i hela stockholm. Ja, inte långt ifrån iallafall. Och adidas jacka hittade jag ingen färg som passade. Men jag hittade lite andra saker istället :)

                               
Söt grön kofta JC                            Höst tunika/T-shirt Bikbok

Sen hittade jag, en grå kofta, ett par grå mjukisbyxor, ett halsband, ett armband & en sjal att ha under jackan sen :)

Senare på kvällen tog vi tunnelbanan till globen, och mamma mia :D var super bra!


Här är då jag, utanför :D

Idag vaknade jag hos faster :) vi åt frukost och sen gick vi bort till en golf grej, vet inte vad det heter, där man bara slår ur bollar. trevligt :D
Sen åkte vi hem och på vägen stannade vi i barkarby men där hittade jag inte så mycket.

imorgon börjar skolan, och jag längtar inte.
 
Ha det bra puss&kram


Kommentarer
Postat av: Nea

Fint :)) visa de andra du köpte! :d

2008-08-25 @ 16:09:58
URL: http://neakallgren.blogg.se/
Postat av: klsrs

ellleeeeeeen är snygggggg !!!! <33333333333333333333333333333333333333333333

2008-08-29 @ 20:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0