Hemma igen :)

På tisdagen tog jag bussen upp på stan och mötte upp klara vid centralen.
Sen blev det shopping för hela slanten.
 Eller mest fönstershopping =) men roligt hade vi så klart!
 Ungefär vid fem tröttnade vi och gick hem till min kusin.
Men hon va fortfarande på jobbet men jag hade nyckel så vi tog lite kort och så :)


Klara och jag i sannas fina lägenhet =)


Senare kom sanna hem och vi hade myyys med  tv massa godis och prat =)

På onsdagen så ringde klaras mobil klockan 9.00,  vi gick upp o gjorde oss iordning och gick ner på stan igen.
Ett par nagellack, och en ring vart det hela. 
Men efter ett tag så tröttnade klara och jag på seriös shopping. K
lara har bilderna på mobilen så dom kommer kanske imorgon!

Igår kväll kom jag hem och blev riktigt överraskad av mamma och pappa att vi ska på mamma mia musikalen i stockholm den 23 augusti! och inte bara det, shopping hela dagen innan också :) Suuper kul! :D längtar jätte mycket!

Idag har det inte hänt så mycket, var ute och sprang en sväng med bror, ganska behövligt.
Och precis så kan mamma och bad min lukta på hennes handled, och jag kände direkt att det var min dolce&gabana parfym som hade varit borta i typ 3 veckor! min mamma är super bra! :)
gissa om jag blev glad. sparade in en hel del där!

För övrigt så kommer ett stort grattis till klara som fyller fjorton idag :) hoppas du får en jätte bra födelsedag:D

 men nu ska jag måla naglarna, hade bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Oj vilken fin lägenhet ja=) Det va kul att ni kom!!!

2008-08-16 @ 13:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0