Hej.

Hej bloggen.

Är fortfarande kvar i örebro.
Igår natt sov jag hos kusin sanna istället.
Så på natten fixade vi till i hennes garderob, eftersom ingen av oss va så jätte trött.
Det är väldigt bra att ha en helt klädtokig kusin, då jag står näst på tur.
Eftersom hon har kläder så det räcker och blir över, så tog jag med mig en hög från lägenheten.

Så du vet, så tycker jag att det är väldig roligt att vara med dig =)

Jag har vart uppe på stan en sväng med, vart inte så mycket hanlat men 2par tyg skor, ett par svarta och ett par vita på rean passade bra =)
Är nog första gången på väldigt länge jag går  på stan utan att komma hem med ett nagellack, haha jag är beroende :p

Senare på eftermiddagen så åkte jag till moster med familj i adolfsberg,
vi har vart hos deras grannar hela kvällen med mat/sommarkrysset/kaffe/prat
mycket trevligt!  

Men nu ska jag sova, är sjukt trött. Hade bra puss&kram

Kommentarer
Postat av: isabelle

hej hej :)

vi får gå o handla nån dag iskolan..

men du kan inte du jag o klara åka på the voice festival det 16 augusti? :D i sthlm . ;)

2008-08-10 @ 16:40:27
URL: http://iisabbeelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0